بررسی طرح و زوج فرد در مدارس

طرح زوج و فرد

طرح زوج و فرد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: طرح حضور سه روز در هفته دانش آموز در مدارس در کمیسیون بررسی می‎شود و مهم‌ترین مسئله برای ما حفظ سلامت دانش آموزان و کادر آموزشی است.

به گزارش پایگاه خبری علم انرژی، آقای احمدحسین فلاحی با اشاره به اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره اجرای طرح زوج و فرد مدارس و لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: به طوری کلی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس موافق جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان در صورت حفظ سلامت معلمان، دانش آموزان و کادر شاغل در مدارس است.

وی با تأکید بر اینکه سلامت دانش آموزان مهم‌ترین موضوع برای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است، افزود: اجرای این طرح یعنی هر معلم باید یک درس را دو بار تدریس کند که این مسئله نیاز به تأمین نیروی انسانی و معلم در همه کلاس‌های درس است.
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در مدارس را یک ضرورت دانست و گفت: آموزش و پرورش و وزارت بهداشت باید ناظرانی را برای رعایت پروتکل‌‎های بهداشتی به مدارس اعزام کنند تا از صحت رعایت این پروتکل‌ها مطلع شوند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: طرح حضور سه روز در هفته دانش آموز در مدارس در کمیسیون بررسی می‎شود و مهم‌ترین مسئله برای ما حفظ سلامت دانش آموزان و کادر آموزشی است.به گزارش پایگاه خبری علم انرژی، آقای احمدحسین فلاحی با اشاره به اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره اجرای طرح زوج و فرد مدارس و لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: به طوری کلی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس موافق جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان در صورت حفظ سلامت معلمان، دانش آموزان و کادر شاغل در مدارس است.سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: طرح حضور سه روز در هفته دانش آموز در مدارس در کمیسیون بررسی می‎شود و مهم‌ترین مسئله برای ما حفظ سلامت دانش آموزان و کادر آموزشی است.به گزارش پایگاه خبری علم انرژی، آقای احمدحسین فلاحی با اشاره به اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره اجرای طرح زوج و فرد مدارس و لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: به طوری کلی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس موافق جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان در صورت حفظ سلامت معلمان، دانش آموزان و کادر شاغل در مدارس است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

یازده − 7 =

bigtheme